Uslovi kupovine i prodaje | K3 coffee Skip to main content

Uvek sveža kafa. Prženo s ljubavlju. 

Besplatna dostava na kućnu adresu za kupovinu preko 6.000 RSD.

Poručite: 065.840.842.1

 Uslovi kupovine i prodaje

Uslovi kupovine i prodaje

Molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe www.k3coffe.rs internet sajta. Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi).

www.k3coffe.rs zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Predlažemo da s vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od vaše poslednje posete.

Kada koristite naš internet sajt nije dozvoljeno da:

  • Ometate ili onemogućavate bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja
  • Objavljujete ili prenosite na internet sajt svaki materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački. Takođe materijal kojim možete inicirati rasnu mržnju, uzrokujete uznemiravanje ili bilo koje neprijatnosti usled kršenja privatnosti, poverenja određenim diskriminacionim, pretećim ili izazivačkim komentarima.
  • Dajete netačne informacije koje se tiču ličnih podataka u vašem profilu
  • Koristite tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljate da istupate u ime trećeg lica, firme ili organizacije
  • Bavite se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem
  • Modifikujete, ometate, presrećete ili hakujete internet sajt u cilju njegovog onesposobljavanja
  • Koristite specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa sajta 

Ako prekršite bilo koji od ovih Uslova mi Vas možemo sprečiti da koristite ovaj internet sajt na stalnom ili privremenom nivou. Mi možemo preduzeti i druge mere, uključujući ali ne ograničavajući se na to da Vas prijavimo nadležnim državnim organima, pošaljemo upozorenje ili podnesemo tužbu.

Naručivanje

Za naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:

  1. Upoznavanje sa Opštim uslovima kupovine;
  2. Registracija;
  3. Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite;
  4. Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke;
  5. Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice.

Registracija

Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put, unosite samo Vaš e-mail i lozinku, koju sistem automatski prepoznaje. 

Registracija je besplatna i obavlja se izborom opcije “Prijavi se”, koja se nalazi u desnom gornjem uglu. Birate opciju “Napravite novi nalog” i potrebno je da navedete Vaše korisničko ime, e-mail adresu i lozinku koju biste koristili za pristup Vašem nalogu nakon registracije. 

Nakon popunjavanje podataka, na e-mail adresu dobijate automatsku poruku sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link u e-mail-u otvara se prikaz na stranici gde unosite Vašu e-mail adresu i lozinku i pristupate nalogu klikom na “Login” dugme.

Ukoliko želite, sa sajta se u svakom trenutku možete odjaviti izborom opcije “Odjavite se”. Ponovnu prijavu na sajt možete obaviti izborom opcije “Prijava” i navođenjem Vaše e-mail adrese i lozinke.

Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite

Proizvodi su organizovani po kategorijama. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, kliknite na dugme “Dodajte u korpu”.

Unos podataka o načinu dostave, plaćanju i mestu isporuke

Kada ste završili sa stavljanjem proizvoda u korpu i želite da ih poručite, izaberite opciju “Završite kupovinu” gde su prikazani svi artikli koje ste izabrali. Ako ste se predomislili u vezi nekog od proizvoda, proizvod možete izbrisati iz korpe ili promeniti količinu. 

Klikom na dugme “Završi porudžbinu” otvaraju Vam se opcije za izbor načina plaćanja, načina slanja i odabir adrese za dostavu, koja može biti različita od one koju ste naveli prilikom registracije. 

Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku i zbog toga Vas molimo da sve podatke navedete što preciznije kako bi Vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja Vaše pošiljke i sporije isporuke.

Vaša pošiljka će biti poslata kurirskom službom.

Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice

Pre nego što potvrdite porudžbinu, možete još jednom pogledati sve njene detalje. Ukoliko se slažete sa njom izaberite opciju “Poruči” čime je ona kreirana. Pre potvrde porudžbine, potrebno je da pročitate Opšte uslove kupovine i složite se sa istim. Automatski sa potvrdom porudžbine na registracioni e-mail Vam se šalje pregled narudžbenice.

Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca i sve cene sadrže PDV. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku.

Plaćanje

www.k3coffe.rs podržava sledeći način plaćanja:

  • plaćanje pouzećem - plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom;
  • bezgotovinsko plaćanje na tekući račun broj: 105-0000002951441-60. U poziv na broj upišite broj Vaše porudžbine. 

Dostava

  • ROK ISPORUKE JE 2 DO 10 RADNIH DANA. U slučaju da je za određene artikle potrebno da čekate duže od navedenog roka, obavestićemo Vas putem mejla ili na telefona koji ste ostavili prilikom poručivanja.
  • Naručene proizvode će na Vašu kućnu adresu doneti kurir. Isporuka naših proizvoda kurirskom službom D Express se vrši na terotoriji R. Srbije bez Kosova.
  • Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, a prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je potpisati adresnicu. U slučaju plaćanja pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. 
  • Kurirska služba dostavlja pošuljke u periodu od 08:00h do 16:00h. Iznos troškova dostave se računa na osnovu cenovnika kurirske službe.
  • A ako je vrednost artikla veća od 5.000 RSD, dostava je besplatna.
  • Naša prodavnica zadržava pravo promene cena bez prethodne najave. Fotografije su simbolične, ne odgovaramo za moguće greške.
  • Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom.
  • Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.

Oštećenja prilikom isporuke paketa

  • Zbog politike kurirske službe D Express, paket nije moguće pregledati - otvarati pre nego što se paket preuzme, plati i evidentira. Dakle možete zamoliti kurira da sačeka da otvorite paket, ali pre toga ga morate preuzeti i platiti.
  • Ako ste kojim slučajem utvrdili da je prilikom transporta došlo do oštećenja ili odmah na licu mesta recite kuriru da napravi zapisnik ili pozovite D Express Call centar na  011.331.33.33 i zatražite da kurir dođe da se napravi zapisnik. 
  • Zapisnik je ključan momenat da bi se imao dokaz, odnosno da imamo pravo da zahtevamo naknadu za eventulanu učinjenu štetu.
  • Ukoliko je sa paketom sve uredu ali ipak postoji neka greška ili oštećenje, javite nam se na broj telefona naše firme ili nam pišite na podrska@k3caffee.rs.
  • Oštećenja možete prijaviti u roku od najviše 3 dana od datuma preuzimanja paketa!

Zamena

  • Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju zamene, roba se zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, dostavlja Prodavcu, i u tom slučaju troškove zamene snosi Kupac.
  • U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamenu.